Acest site foloseste elemente de tip cookie

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor.

Termenii si conditiile generale

Termenii si conditiile generale de vanzare de mai jos se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre EXPERT OPINION SRL prin intermediul site-ului www.amcs-romania.ro. EXPERT OPINION poate modifica in mod unilateral termenii si conditiile de mai jos. Modificarea va deveni in mod automat obligatorie pentru Cumparator care isi da acordul in prealabil si in mod expres cu privire la aceasta modificare. Modificarea termenilor si conditiilor nu va avea efect asupra Comenzilor confirmate care fac obiectul comenzi respective.

Definitii

Cumparator: persoana fizica/juridica ce efectueaza o comanda;

Vanzator: SC EXPERT OPINION SRL prin site-ul www.amcs-romania.ro, numar de inregistrare la Registrul Comertului J22/1581/2017, CUI 37675015, sediul social in Iasi, Piata Unirii, Nr. 6.

Serviciu: orice serviciu din site-ul www.amcs-romania.ro mentionat in comanda acceptata;

Site: domeniul amcs-romania.ro si subdomeniile acestuia.

Facturare si plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.

Pretul precizat in dreptul fiecarui serviciu este pretul final, la acesta nemaiadaugandu-se niciun alt cost sau pret.

Plata se va efectua in 2 moduri prin selectia de transfer bancar la codul IBAN RO61BTRLRONCRT0413915601 sau prin plata cu cardul direct din formularul de comanda.

Cumparatorul va furniza toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare la momentul plasarii comenzii.

La confirmarea plati pentru inscriere, cumparatorul va primi factura pe mail-ul furnizat in formularul de inscriere.

Modul de livrare

Dupa finalizarea inscrierii la conferinta si achitarea taxei de inscriere, cumparatorul va primi un mail de confirmare.

Returnarea/anulare Serviciu

Cumparatorul are posibilitatea de anulare a inscrierii la conferinta in orice moment si poate solicita returnarea taxei achitate in termen de 14 zile calendaristice de la efectuarea platii acestei taxe.

Returnarea taxei de inscriere nu se va mai efectua daca de la data solicitarii returnarii si pana la data inceperii conferintei ramane un interval de timp mai mic sau egal cu 12 zile calendaristice.

Comisioanele bancare sau orice alte taxe se vor scadea din suma de returnat.

Nu se accepta inlocuirea participantilor inscrisi cu alte persoane.